Merve Sevi

Merve, Sevi, Merve Sevi Sitesi, Merve Sevi Videoları, Merve Sevi Resimleri, Merve Sevi, Merve Sevi Kimdir, Merve Sevi Hayatı, Merve Sevi Dizi, Merve Sevi Film, Yalancı Yarim, Yalancı Yarim Dizisi, Yalancı Yarim Dizi, Merve Sevi Fan, Merve Sevi Röportajları, Merve Sevi Haberleri, Merve Sevi Resmi Sitesi, Merve Sevi Fan Sitesi

21 Aralık 2006

Merve Sevi Hakkında

Sitemiz, Yalancı Yarim Dizisinin genç ve başarılı oyuncusu Merve Sevi hakkındaki tüm haberleri, resimleri, röportajları ve videoları derler. Siz değerli ziyaretçilerine sunar.

Merve Sevi Videoları, Merve Sevi Resimleri, Merve Sevi, Merve Sevi Kimdir, Merve Sevi Hayatı, Merve Sevi Dizi, Merve Sevi Film, Yalancı Yarim Dizisi, Yalancı Yarim Dizi, Merve Sevi Fan, Merve Sevi Röportajları, Merve Sevi Haberleri, Merve Sevi Resmi Sitesi

5 Yorumlar:

  • @ 3:39 ÖS, Blogger Abdulhan dedi…

    Bu siiri SANA yazdim, gecenin saat: 3 de Gözümü uyku tutmadi aklimda hep sen geldin.Sakin beni yanlis anlama benim gayem seninle irtibata gecmek tir.
    lütefen bana Irtibat Nummarani yada Emailini Yazarmisin ne olur, seninle Irtibata gecmek istiyorum


    Aşk ikidir sevgi bir;
    Aşk yalan,sevgi gerçektir.
    Aşk sudur,sevgi susuzluk.
    Bu yüzden sevgi hasrettir,
    Özlemektir,beklemektir.
    Asıl maharet:
    Susuzken suyu içmek değil
    Karşısına geçip seyretmektir.
    Aşk haykırmaktır,sevgi ağlamak;
    Aşk açmaktır,sevgi katlamak.
    Sevgi saklamaktır
    Yüreğini,gözlerini
    Ve de ellerini saklamak
    Bahar geldiğinde…
    Bir çiçeğe,yeşile,çimene
    Aşık olamazsın ama seversin.
    Arkadaşına aşık olamazsın
    Ama seversin.
    Toprağa fidanı aşkla değil
    Sevgiyle dikersin.
    Sevgi için ölünür,aşk öldürür.
    Aşk kıskançtır,nankördür
    Sevgiyi öldürür.
    Aşk Kabil’dir,sevgi Habil.
    Aşkla sevgi aslında kardeştir.

    Insallah bu Mesaji galeye(önem verir sin) benim Email adressim bu: abdulhan@otmail.de

     
  • @ 3:40 ÖS, Blogger Abdulhan dedi…

    Bu siiri SANA yazdim, gecenin saat: 3 de Gözümü uyku tutmadi aklimda hep sen geldin.Sakin beni yanlis anlama benim gayem seninle irtibata gecmek tir.
    lütefen bana Irtibat Nummarani yada Emailini Yazarmisin ne olur, seninle Irtibata gecmek istiyorum


    Aşk ikidir sevgi bir;
    Aşk yalan,sevgi gerçektir.
    Aşk sudur,sevgi susuzluk.
    Bu yüzden sevgi hasrettir,
    Özlemektir,beklemektir.
    Asıl maharet:
    Susuzken suyu içmek değil
    Karşısına geçip seyretmektir.
    Aşk haykırmaktır,sevgi ağlamak;
    Aşk açmaktır,sevgi katlamak.
    Sevgi saklamaktır
    Yüreğini,gözlerini
    Ve de ellerini saklamak
    Bahar geldiğinde…
    Bir çiçeğe,yeşile,çimene
    Aşık olamazsın ama seversin.
    Arkadaşına aşık olamazsın
    Ama seversin.
    Toprağa fidanı aşkla değil
    Sevgiyle dikersin.
    Sevgi için ölünür,aşk öldürür.
    Aşk kıskançtır,nankördür
    Sevgiyi öldürür.
    Aşk Kabil’dir,sevgi Habil.
    Aşkla sevgi aslında kardeştir.

    Insallah bu Mesaji galeye(önem verir sin) benim Email adressim bu: abdulhan@hotmail.de

     
  • @ 11:40 ÖS, Blogger Unknown dedi…

    selamSsSsSssS...YA COK MERAK EDİYORUM İLK OKULU NERDE OKUDUN?HANGİSİNDE? SIRASIYLE SOYLERMISIN....COK MERAK EDİYORUM DA...

     
  • @ 8:52 ÖS, Blogger Merve_ScS dedi…

    Merve bu dünyada en büyük hayraninin benim oldugumu her fan sitesine yasdim.ama belkide hic birini daha okuyamadin.ben almanyadan geliyorum ve her dizine bakiyorum.beni lütfen ekle kayb edecegin hicbirseyin yok ki zaten.yeterki seninle bidefa yazim.sana nekadar deger verdigimi bir bilsen...benim yasim daha 18 ama seninkide daha 19...biliyorum bu benim yasdigimi hergün herkes bin defa yaziyo ama inan bana ben onlardan farkliyim...senin gözlerin gülüsün herseyin cok ama cok güzel...ben bu yaz istanbuldaydim ve her an seni görecek gibi oldum!!!beni lütfen ekle eger bu dünyadaki en büyük hayranini sevindirmek istiyorsan bunu yap....player1.6@hotmail.de
    allahima hergün dua ediyorum birgün seninle konusa bileyim diye!!!player1.6@hotmail.de

     
  • @ 7:15 ÖS, Blogger habip dedi…

    siz cok güzelsiniz hayran olmamak elde degil ama işte
    bizimkide bi hayal belki bizide kaydeder bir umut konusuruz ha merve olmazmı benide kaydedermisin rger kaydedersen cok sevinirim

     

Yorum Gönder

<< Merve Sevi Anasayfa

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi Terör