Merve Sevi

Merve, Sevi, Merve Sevi Sitesi, Merve Sevi Videoları, Merve Sevi Resimleri, Merve Sevi, Merve Sevi Kimdir, Merve Sevi Hayatı, Merve Sevi Dizi, Merve Sevi Film, Yalancı Yarim, Yalancı Yarim Dizisi, Yalancı Yarim Dizi, Merve Sevi Fan, Merve Sevi Röportajları, Merve Sevi Haberleri, Merve Sevi Resmi Sitesi, Merve Sevi Fan Sitesi

24 Aralık 2006

Merve Sevi Hayatı

Gerçek Adı : Merve Sevi
Doğum Tarihi : 24 Temmuz 1987
Doğum Yeri : İstanbul
Eğitimi : Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü

Yalancı Yarim Naz 2006
Omuz Omuza Burcu 2004
Hayat Bilgisi Özge 2003

18 Yorumlar:

  • @ 4:27 ÖS, Blogger ht67 dedi…

    abı ben bu kıza hastayım bu kızla tanısmak ıstıyorum ya ben onu gormeye gelıım yada o benı...... ben zonguldaktayım eger ararsanız.. ht67

     
  • @ 10:09 ÖÖ, Blogger yoldaş dedi…

    merve abla ben bursa kestelden yoldaş seni cook sewiyorum sana asıgım senı gormek istiyorum abla 17 yasıdnayım lise 2 ögrencisiyim seni cook sewiyorum merve sana gercekten asıgım msn adresım genc_dj62@hotmail.com eklersen sewinirim =) kib...

     
  • @ 6:37 ÖS, Blogger Unknown dedi…

    ya ben sizi barışla cok yakıştıru-ıyorum ikiniz cok tatlısınız cokta yakışıyosunuz zten nben sizi çok seviyorum ank ceren...

     
  • @ 2:39 ÖS, Blogger tek_HAYALİM_sen dedi…

    Ya internette geziniyordum ve bu siteyi buldum birden gözümdeki siyah gözlük kalktı sanki neyse ya aslında merve bunu okuyacagını hiç sanmıyorum onca kişi varken bunu bulmak imkansız aynı benim seninle bir dakika da olsa konuşmak sesini duymak gözlerinin içinde kaybolmak istedigim gibi imkansız ama burayı bulmam ii oldu çünkü seni az ama çok azda olsa buradan izleye biliyorum hani belki okursan yani gözün takılırsa neyse boşver zaten bu kadar şeyi yazmam bile saçma dedigim gibi sen benim tek hayalim rüyalarda bile zor gördügüm tek MELEK sin seni ilk gördügümden bu yana seviyorum sanırım bu sevgi benimle MEZARA KADAR gidecek zaten ben umudumu kestim ben kimimki beni görmek isteyesin neyse aman boşver ama görüşemesekte yanında olup ellerini tutamasamda saçlarını bir kez olsun koklayamasamda şunu sakın unutma SENİ HEP SEVDİM HEP SEVECEĞİM...

     
  • @ 2:39 ÖS, Blogger tek_HAYALİM_sen dedi…

    Ya internette geziniyordum ve bu siteyi buldum birden gözümdeki siyah gözlük kalktı sanki neyse ya aslında merve bunu okuyacagını hiç sanmıyorum onca kişi varken bunu bulmak imkansız aynı benim seninle bir dakika da olsa konuşmak sesini duymak gözlerinin içinde kaybolmak istedigim gibi imkansız ama burayı bulmam ii oldu çünkü seni az ama çok azda olsa buradan izleye biliyorum hani belki okursan yani gözün takılırsa neyse boşver zaten bu kadar şeyi yazmam bile saçma dedigim gibi sen benim tek hayalim rüyalarda bile zor gördügüm tek MELEK sin seni ilk gördügümden bu yana seviyorum sanırım bu sevgi benimle MEZARA KADAR gidecek zaten ben umudumu kestim ben kimimki beni görmek isteyesin neyse aman boşver ama görüşemesekte yanında olup ellerini tutamasamda saçlarını bir kez olsun koklayamasamda şunu sakın unutma SENİ HEP SEVDİM HEP SEVECEĞİM...

     
  • @ 2:39 ÖS, Blogger tek_HAYALİM_sen dedi…

    Ya internette geziniyordum ve bu siteyi buldum birden gözümdeki siyah gözlük kalktı sanki neyse ya aslında merve bunu okuyacagını hiç sanmıyorum onca kişi varken bunu bulmak imkansız aynı benim seninle bir dakika da olsa konuşmak sesini duymak gözlerinin içinde kaybolmak istedigim gibi imkansız ama burayı bulmam ii oldu çünkü seni az ama çok azda olsa buradan izleye biliyorum hani belki okursan yani gözün takılırsa neyse boşver zaten bu kadar şeyi yazmam bile saçma dedigim gibi sen benim tek hayalim rüyalarda bile zor gördügüm tek MELEK sin seni ilk gördügümden bu yana seviyorum sanırım bu sevgi benimle MEZARA KADAR gidecek zaten ben umudumu kestim ben kimimki beni görmek isteyesin neyse aman boşver ama görüşemesekte yanında olup ellerini tutamasamda saçlarını bir kez olsun koklayamasamda şunu sakın unutma SENİ HEP SEVDİM HEP SEVECEĞİM...

     
  • @ 2:39 ÖS, Blogger tek_HAYALİM_sen dedi…

    Ya internette geziniyordum ve bu siteyi buldum birden gözümdeki siyah gözlük kalktı sanki neyse ya aslında merve bunu okuyacagını hiç sanmıyorum onca kişi varken bunu bulmak imkansız aynı benim seninle bir dakika da olsa konuşmak sesini duymak gözlerinin içinde kaybolmak istedigim gibi imkansız ama burayı bulmam ii oldu çünkü seni az ama çok azda olsa buradan izleye biliyorum hani belki okursan yani gözün takılırsa neyse boşver zaten bu kadar şeyi yazmam bile saçma dedigim gibi sen benim tek hayalim rüyalarda bile zor gördügüm tek MELEK sin seni ilk gördügümden bu yana seviyorum sanırım bu sevgi benimle MEZARA KADAR gidecek zaten ben umudumu kestim ben kimimki beni görmek isteyesin neyse aman boşver ama görüşemesekte yanında olup ellerini tutamasamda saçlarını bir kez olsun koklayamasamda şunu sakın unutma SENİ HEP SEVDİM HEP SEVECEĞİM...

     
  • @ 2:54 ÖÖ, Blogger Sinan B. dedi…

    slm ...herkez senin nasil güzel ve seni nekadar sevdiklerini yazmis...acaba kendin gercekten bunlara degermisin?
    tabiki öyle`se ,ozaman sen seni sevenleri kendi msn`in varsa eklemisindir...
    AMA DOGRUYU SÖYLERSEM BUNU HIC BEKLEMEM SENDEN...
    baris icin gercekten cok üzüldüm...allah onu insallah kurtarir ve eski hayatina dönmeyi saglar...ben kendim almanyadan geliyorum ve aslinda sizin dizigi beyeniyorum...yanliz sana birsey söylemek isterim...baris`a bire´sey olursa yane aramizda kalamazsa ( allah korusun insallah gene eskisi gibi bomba olur )ozaman sana bir terciyim var..baskasini barisin rolüne almayin sakin..!!!
    neyse cok yazdim galiba...aslinda senin bunlari okudiginida hic sanmiyorum ama bi sansimi denigim dedim..!!
    sen bizlere gercekten bizim istedigimiz bir insan gibi gözükmek istiyorsan..ozaman insanlari msn`ine ekle ve onlari gene buraya yorum yapmalarina sagla...cünkü anca ozaman senin insanlarin istedigi gibi oldugunu inanabilirim ve seninlen bi konusma yapabilirim....
    bende senin yaslarindayim....bakalim senin olgunlugun televisiondaki gibi mis mi...
    yoksa siz bu yorumu hemen silecekmisiniz..meraklan bekliyorum....
    iyi günler ve tekrar gecmis olsun baris icin....

    AYNISINI BIR KEZ DAHA YAZMISTIM MERVE HANIM...BAKALIM SIZIN DAVRANISLARINIZ NASIL !!!!!!!!!!!!
    sinan b..

     
  • @ 11:43 ÖÖ, Blogger izet dedi…

    bugün 24 temmuz umarim dogumgunun dogrudur. nice yıllara..

     
  • @ 2:31 ÖS, Blogger Unknown dedi…

    merhaba ben çanakkaleden ahmet sizin dizinizi izlemekten cok keyif alıyordum barısın vefatı hepımızı üzdü ama şuda bir gercek ki sizin güzelliginiz ve yüz ifadeniz tabiki diziye cok sey katıyordu keske sizinle tanısma fırsatımız olsa hakikatten hayran olunabilecek mükemmel birisiniz inşallah rabbim beni sizinle tanısacak kadar sanslı kılar.22 yasındayım ve su ana kadar gördüğüm en sempatik kız sizsiniz.mail atarsanız beni cok sevindirirsiniz..

     
  • @ 5:08 ÖS, Blogger Çağrı dedi…

    slm merve ben bursadan çağrı seni hayranlıkla izliyor ve takip ediyorum yaşım 18 dünyada en çok istediğim 1 şey var oda seninle tanışmak adresim:cagrialex@hotmail.com KİB BYE

     
  • @ 1:13 ÖS, Blogger barış dedi…

    slm meve abla ben ordudan barış tek hayalim senile ve barış akarsuyla tanışmaktı ama malesef barış akarsuyu kaybettik

     
  • @ 1:13 ÖS, Blogger barış dedi…

    slm meve abla ben ordudan barış tek hayalim senile ve barış akarsuyla tanışmaktı

     
  • @ 7:15 ÖS, Blogger aşkım merve dedi…

    merve sevi ben sana aşığım seni çok seviyorum ben tuzlada oturuyorum lise 2'gidiyorum msn memo_gs_1905_sezgin@hotmail.com eklesene sevinirim.seni çok seviyorum

     
  • @ 7:15 ÖS, Blogger aşkım merve dedi…

    merve sevi seni çok seviyorum ben aşığım lise 2'ye gidiyorum adım mehmet seni görmek istiyorum msn memo_gs_1905_sezgin@hotmail.com

     
  • @ 3:54 ÖS, Anonymous Adsız dedi…

    ben baki 12 yaşındayım senin en belki en faza hayranınım. ....seni görmek elimde ama kayseriden istanbula gelmek 30 dk sürüyor.ben bu yaz gelip kesin olarak seni görmeden kayseri ye dönmeyecegim.senin evini herşeyini senden iyi biliyorum

     
  • @ 4:50 ÖS, Anonymous Adsız dedi…

    selam ben yeni üye oldum ama genede yabancısı değilim merve sevi beni sana benzetiyolar. bende kırpma yaptım ve yoldan gelen geçen beni sen sanıyo ve ta şikayet ediyorum sanma çünkü sen çok özel ve güzelsin. seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorumm.

     
  • @ 3:21 ÖÖ, Blogger feth dedi…

Yorum Gönder

<< Merve Sevi Anasayfa

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi Terör