Merve Sevi

Merve, Sevi, Merve Sevi Sitesi, Merve Sevi Videoları, Merve Sevi Resimleri, Merve Sevi, Merve Sevi Kimdir, Merve Sevi Hayatı, Merve Sevi Dizi, Merve Sevi Film, Yalancı Yarim, Yalancı Yarim Dizisi, Yalancı Yarim Dizi, Merve Sevi Fan, Merve Sevi Röportajları, Merve Sevi Haberleri, Merve Sevi Resmi Sitesi, Merve Sevi Fan Sitesi

24 Aralık 2006

Merve Sevi Röportaj

Ufakligimdan beri televizyon reklamlarina ayri bir ilgim var, Babam eve reklam kasetleri alir gelirmis =). Film izler gibi oturur reklamlari izlermisim. Buyuyunce de pek degismedi aslinda. Turkiye’deki son senemde Istanbul’un en koklu reklamcilik sirketlerinden Universal Pars McCann Ericsson’da kisa da olsa bir donem bulunmustum. Burada okulum bittikten sonra da cok ciddi olarak reklamcilik yapmayi dusunuyorum.

Son zamanlarda ekranlarda cok sik gordugum genc bir kiz vardi =). Samimi konusmasi, yetenegi, guler yuzu ve tabii ki guzelligiyle bir anda ilgi cekti. Daha 18 yasinda olmasina karsin gerceklestirdigi bir duzine produksiyon var. Sahsen benim dikkatimi en cok Emre Altug’la olan “Caramio” reklaminda cekmisti. Her neyse… Merve, reklamlarla girdigi bu sektore dizilerle devam ediyor ve gayet te basarili. Gectigimiz aylarda onunla bir roportaj yaptim anca duzenleyebildim. Buyrun muhabbet-i sefamiza =)

Lise 3’te okurken bir kac oneri ustune Istanbul’un en koklu casting ve modellik ajanslarindan biri olan ‘Nese Erbark Ajans’a kayit yaptiran Merve, cok gecmeden ilk isini bu sayede aliyor. Shubuo reklamlariyla TV sektorune ilk adimini atiyor. Sonrasi corap sokugu gibi. Bir anda yapimcilarin ilgi odagi haline geliyor ve teklifler geliyor ust uste. “Omuz Omuza”da Pinar Altug’un kucuk kardesi rolunde ilk dizi terubesini yasadiktan sonra artik ismi duyulur, bilinir bir oyuncu olur Merve. En buyuk basarisi (bana kalirsa) “Hayat Bilgisi” dizisinde cikti ortaya. Belki rol arkadaslarinin da asagi - yukari yasit olmasi ve dizide lisede okuyan genc bir kizi canlandirmasi (o zamanlar kendisi de lisedeydi) onun on plana cikmasinda buyuk rol oynadi. En buyuk amaci, idolu olan Turkan Soray kadar basarili olabilmek ve uzun yillar tiyatro – sahne sanatlarinda ses getiren projeler gerceklestirmek.





Tiyatro oyunculugunu butun diger gosteri sanatlarindan ayri tutuyor ve cok daha zor oldugunu belirtiyor;

-Televizyonda ya da sinemada izleyip “Aaaa ne kadar guzel oynamis” dedigimiz seyler aslinda defalarca cekilip iclerinden bir tanesini secerek olusuyor. En zoru ve makbulu tiyatro oyunculugu. En buyuk istegim kendimi bu yonde gelistirip iyi bir Tiyatro oyuncusu olmak.





Los Angeles ile ilgili sordugum bir soruya da;

-Kim istemez ki Hollywood’da projelerde bulunmayi? Daha cok erken bunun icin ama eminim ki bir gun bunu da basaracagim.

Diye cevap verdi. Bizim de en buyuk dilegimiz bu. Son zamanlarda bunun ornekleri de var. Turk Sinemasi buyuk gelisme icerisinde. Bunu inkar edenin oldugunu zannetmiyorum.

Kendi donemi ve kendi yaslarinda olan oyuncularla kendini bir tutmuyor ve onlar konusunda ise pek ic acici konusmadi acikcasi =). Pek disiplinli ve islerini ciddiye aldiklarini dusunmuyor. Bu isi “Amac” degil de “Arac” olarak kullandiklarini dusunuyor ve lafi orada kesiyor. Polemikle ugrasmak istemedigini soyledi. Iyi de etti =)

Ozel hayatiyla ilgili de samimi konustu. Benim konustugum sirada erkek arkadasi yoktu ve ustune basa basa soyledigi bir sey vardi;

-Her seyden once yaptigim is gelir.
-Zaten su ana kadar hic gercek aski yasamadim
diyordu.

“Pozitif” adinda gectigimiz yaz yayina giren bir dergide artik kose yazarligi da yapiyor Merve. Anlayacaginiz 10 parmakta 10 marifet. Dergi elime gecmedi daha. Eger okuma sansim olsaydi onun hakkinda da bir seyler yazmak istiyordum. Kismet degilmis. Bir bakima rakip sayiliriz artik Merve hanim.

Su anda Yeditepe Universitesi’nde oyunculuk egitimi aliyor ve kendini hep gelistiriyor. Gercekten TV’de goruldugu kadar pozitif, guler yuzlu cok sevimli ve cok guzel bir kiz Merve Sevi. Boyle yeteneklerin daha da cikmasi ve onlarin ileride Turk tiyatro ve sinemasini yuceltmeleri dilegiyle…

Merve’ye bu sicak tavirlarindan ve verdigi samimi cevaplardan dolayi tesekkur ediyorum. Umarim kendine koydugu butun hedefleri gerceklestirir. Fazlasiyla hakettigine inaniyorum.

4 Yorumlar:

  • @ 1:09 ÖÖ, Blogger SeRDaR dedi…

    Roportajı okudum cok keyifli gecmiş anlaşılan yazan yazarın anlatışına bakılınca... Mükemmelsin Mervecim Herkezin Söylediği Gibi başarılarının Devamını Dilerim...

     
  • @ 8:47 ÖS, Blogger Merve_ScS dedi…

    Merve bu dünyada en büyük hayraninin benim oldugumu her fan sitesine yasdim.ama belkide hic birini daha okuyamadin.ben almanyadan geliyorum ve her dizine bakiyorum.beni lütfen ekle kayb edecegin hicbirseyin yok ki zaten.yeterki seninle bidefa yazim.sana nekadar deger verdigimi bir bilsen...benim yasim daha 18 ama seninkide daha 19...biliyorum bu benim yasdigimi hergün herkes bin defa yaziyo ama inan bana ben onlardan farkliyim...senin gözlerin gülüsün herseyin cok ama cok güzel...ben bu yaz istanbuldaydim ve her an seni görecek gibi oldum!!!beni lütfen ekle eger bu dünyadaki en büyük hayranini sevindirmek istiyorsan bunu yap....player1.6@hotmail.de
    allahima hergün dua ediyorum birgün seninle konusa bileyim diye!!!player1.6@hotmail.de

     
  • @ 4:30 ÖS, Blogger mahir dedi…

    ropörtajın çok keyifli geçmiş olmalı .sen çok özelsin.başarılarının devamı dileğiyle

     
  • @ 3:21 ÖÖ, Blogger feth dedi…

Yorum Gönder

<< Merve Sevi Anasayfa

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi Terör