Merve Sevi

Merve, Sevi, Merve Sevi Sitesi, Merve Sevi Videoları, Merve Sevi Resimleri, Merve Sevi, Merve Sevi Kimdir, Merve Sevi Hayatı, Merve Sevi Dizi, Merve Sevi Film, Yalancı Yarim, Yalancı Yarim Dizisi, Yalancı Yarim Dizi, Merve Sevi Fan, Merve Sevi Röportajları, Merve Sevi Haberleri, Merve Sevi Resmi Sitesi, Merve Sevi Fan Sitesi

24 Aralık 2006

Yalancı Yarim Dizisi - Merve Sevi Röportajı

Eğitim...

Tiyatro okuyorsun bildiğimiz kadarıyla...

Doğru biliyorsunuz efendim. Hemen genişleteyim. Yeditepe Üniversitesi'nde Tiyatro okuyorum. Bu yıl 1'e geçtim. Ama gidemiyorum, çalıştığım için. Geçen yıl kazandırdım ama dondurdum.

Üniversiteyi bitirdikten sonra da okumaya devam edecek misin yoksa sadece oyunculuk mu ?

Tabii ki. İkiside olacak. Kontrollü bir hayatın olduğu sürece ikisini birden yapabilirsin. Çünkü benim yapığım mesleğin her zaman eğitim alınabilecek bir şey olduğunu düşünüyorum. Kaç yaşına gelirsen gel bir şekilde "oldum" diyemem.

Yalancı Yarim...

Yalancı Yarim'de oynamayı neden kabul ettin ?

Hikayeyi çok beğendim.

Kısa gibi görünen oyunculuk geçmişine bir başrolle devam ediyorsun. Hem de dizide oynayanların birçoğu gayet tecrübeli sanatçılar. Neler hissediyorsun bu anlamda ?

Bunun yaşla ilgili oldugunu düşünmüyorum. Kimisi belli bir yaşa gelir ama bu benim için böyle olmadı. Karşımdaki yapımcı da böyle düşünmedi Bana inandılar. Çok da güzel oldu. Dizideki diğer oyunculara gelince; büyük ustalarla çalışıyoruz: Bülen kayabaş, Ayşe kökçü , Ünal Gümüş,. Hepsi çok başarılı, büyükler, dedem yaşındalar nerdeyse. Tabii ki bir çok şey öğreniyorum ve hepsi şu an da çok iyi olduğumu söylüyorlar. Onlar benim için çok değerli gerçekten.

Sette Yaşadığın espirili bir anı paylaşır mısın ?

Eğer Çalışma saati 18.00'i geçiyorsa, herkez bitmiş okeye dönmüş olabiliyor. Sufle verirken farklı kelimeler çıkabiliyor insanların ağzından. Dil sürçmeleri olabiliyor. Bir kere şöyle bir şey oldu: Bizim araba satılacak arabaya bakmaya gelen bir adam arabanın içinde, bizde giden arabaya bakıyoruz böyle arkasından şimdi kayıttayken yönetmenimiz biz sesli çekmediğimiz için mizansen verebiliyor. Şöyle yapın böyle yapın diyebiliyor.Arabanın içindeki adam da, hani satın alacağınız arabaya şöyle bir bakarsınız ya, adam da içine oturmuş, koltukla oynayın dedi yönetmenimiz. Ama biz kayıttayız yani bizim asla durumu bozma gibi bir lüksümüz yok. Adam arabayı sallamaya başladı aniden. Önümümğüzde sallanan bir araba O an kopmuştum mesela. Beyfendi figürandı ve çok komikti, kırdı arabayı nerdeyse.

Barış Akarsu...

Peki bir taraftan da, başrol ortağın, bir şarkıcı ve oyunculuk tecrübesi olmayan bir kişi. Barış Akarsu'yu Oyunculukta beğeniyor musun ?

Kısmen diyelim. Artık gerçekten sorduğun her sorunun altında sinema televizyonun gerçekleri yatıyor bana göre. Yani her güzel bakan oyuncu olmuş. Çık şimdi sokağa herkez bakar yani; mölüm mölüm de bakar, güzelde bakar çünkü her kesim farklı istanbul'da. Kırsalı da var, şehir magandası da var, her şey var. Hepsinin kendi içinde yaşadığı bir romantizm var. Şarkıcıların oyuncu olma olayı da, Aşk Oyunu'ndan geliyor herhalde. Kısmen Başarılı buluyorum. Yapıyor çocuk işte, yapabildiği kadar yapıyor yani.

Kolay iletişim kurabiliyor musunuz ?

İletişim kurmaya çalışmıyorum. Ben profesyonelim. Sete giderim, set saati falan her şey matematikseldir bende.

Rolünüzü canlandırırken, iletişim kurabiliyor musunuz?

Ben kendi üzerime düşen görevi yapıyorum. Zorlandığı noktada, o onun kendi problemi ama kendimi zorlayacak pozisyona kimseyi getirttirmem. Öyle bir durum var.

Didem Yani Melisa ile aranız nasıl ?

DidemLe Çok iyi arkadaşım. Hatta bu akşam doğum günü var. Ona gideceğim. Çok sempatik çok şirin bir kız. Orada tanıştık ama çok sevdim. Gerçi benden büyük bayağı büyük 28 yaşında. Bende öğrenince çok şaşırmıştım.

Barış Akarsu'yla aranda biraz sorun var gibi görünüyor?

Sorun değilde ben işime kişisel düşüncelerimi karıştırmayan insanım. Oraya gittiğim anda, Naz'ım. Naz'ın saçı, Naz'ın kostümü... Ben onların elindeyim. Sadece bende olan şey yetenek ve oyunculuk kabiliyeti. Onun göstermeye çalışıyorum. Ben çuval da giysem oynarım.

Karşı Taraf işime şahsi düşünelerini karıştırdığı için mi böyle düşünüyorsun?

Karşı taraf zaten bir şarkıcı, oyuncu değil. Bir oyuncu gibi düşünemez. Bunu ona anlattılar tabii ki daha öncesinde ama anlamak istemek var, birde istememek... Tamamen onun sorunu. Onun kişiliği hakkında da bir şey söylemek istemiyorum çünkü Barış; sonuçta dürüst, iyi bir çocuk temiz kalpli bir insan ama bunun işle bir alakası yok.

Özel Hayat...

Özel hayatın ne durumda? varmı gönlünü çelen biri?

EveT var. Aşığım ben şu an

Nasıl bir insan?

Çok Hoş Bir insan Onun hakkında ne söyleyebilirim? Gayet yakışıklı gayet hoş.

Nasıl etkilendin ne oldu da etkilendin?

İşte o anı anlatamassın ya. Baktım ve etkilendim. Daha önceden de tanışıyorduk zaten ama her zaman arkadaşlığımız özel anlamdaydı. Yani hiçbir zaman ah canım sen benim dostumsun olmadı.

Vakit bulabiliyor musunuz buluşmaya?

Evet buluyoruz. Yani kendisi çok beni sıkan bir insan değil. Gayet makul bir erkek. O yüzden sorun olmuyor.

Peki senin hayatına girecek erkeğin özellikleri nedir ?

Fizik çok önemlidir. Önceden buna dikkat etmezdim ama artık etmeye başladım çünkü şu anki erkek arkadaşım her anlamda beni taşıyabilecek bir insan. Dürüst olması çok önemli. Yalan söylediği an biter. Bir daha güvenemem. Heh, süpriz yapacaksa yalan söyleyebilir.

Bu durumda seninde karşı tarafa söylememen gerekiyor.

Tabii ki her şey karşılıklı.

Kıskanç olması hoşuna gider mi?

Kıskanabilir de beni sıkmadan. Aşırı derecede bir kıskançlığa asla tahammül edemem.

Kişilik...

Dizide hırçın ve şimarık bir kızsın... Gerçek hayatta nasılsın, insan ayrımı yapar mısın? Çabuk sinirlenir misin?

Çok çabuk, çok küçük şeylere sinirlenebilirim. Geçenler de dürüm lavaşı kıtır kıtır olmuş, üstüme başıma ekmekler, yağlar dökülünce bir anda kan beynime sıçradı. Ve sinirlendiğim şey alt üstü bir dürüm, yemek yani. Her şey iyi olsun istiyorum. ben iyi yapıyorum, onlarda iyi yapsınlar. Ama insan ayrımım yoktur, çünkü herkesin bir yaşam koşulu var. Ne oldum değil, ne olacağım diyeceksin. Tepe taklak gidiverirsin yoksa. Naz gibi gaddar da değilim, mümkün değil. İnsani duyguları gelişmiş bir varlığım. Kötülüğü şuradan geliyor. Günümüzde şoförüne aşık olan patron yoktur. Onunda siniri oradan kaynaklanıyor. Adam japonca konuşuyor karşısında çellosunu akort ediyor, hani sen kimsin diyor.

Fun Club ve Sevenleri...

Bir Fan Club kurmuşlar galiba senin adına. Sen de katılım Gösteriyor musun?

Ben uzun zamandan beri, diziye başladığım dönemden beri gösteremiyorum ama önceden tabii hepsiyle konuşuyordum. Kimin Yaptığını biliyorum. İnternet üzerinden araştırmalarım var, tanıyorum.

Ordaki seni sevenlere bir mesaj iletmek ister misin?

Evet. Hepsi çok seviyeli konuşuyorlar. Diziyi izliyorlar, neler istediklerini söylüyorlar, beklentilerini söylüyorlar. Olumsuz hiçbirşey yok şu an da güzel gidiyor.

Seni sevenler, tanıyanlar sana nasıl sesleniyor? İlginç anekdotlar var mı ?

Yok. Hiç taciz edilmem mesela. Kimse arkamdan "pissht yavrum" diye bağırmaz çünkü Naz'la Merve Sevi'nin arasındaki farkı iyi yaşatıyorum seyricime, bunu biliyorlar. Ben bu Koskoca gözlüklerimi takıp, ayağıma Converse'lerle sokaklarda koşuştururken beni kimse tanımıyor.

Güzellik...

Aslında Bu dizi ile birlikte vücudunu formda, cildini de oldukça bakımlı gördük...

Şu an da bulunduğumuz mekandaki olanaklar ve kişiler benim bu hale gelmem de yardımcı oldular. Ben, Sharpe Master'a ilk geldiğimde vücudumdaki bazı bölgelerde yağlanmalar vardı. Techni Spa uygulandı. Bölgesel olarak sıkılaştırıcı ve biçimlendirici bir yöntem. Sonra Confort Zone ürünleri ile Vücudunuma peeling uygulanıp, lekesiz yumuşak ve pürüssüz bir tene kavuşmamda yardımcı oldular. Bir de bu işlemlerden sonra tüm vücuda el masajı yapılıyor. Son olarak da yüzüm için Guıunot ürünlerini kullanmaya başladım ki derinlemesine temizlik ile cildim son günlerde pırıl pırıl.

Makyajla aran nasıl?

Hiç yok

Dizide Mecburen kullanmak zorundasın...

Mecburen kullanmak zorundayım. Zaten orada yapılan makyaj suratıma yeteri kadar zarar vermiş. Burun etrafımda kılcal damar çatlamalarım olmuş. Uzmanımız Gülçin Hanım'ın, bana yazdığı bir takım ürünler var, şu an onları kullanıyorum

Günlük hayatında yapman gerekirse nasıl makyaj yaparsın?

Rimel, Göz kalemi, Belki bir allık bir parlatıcı. daha ne kaldı diye soracaksın şimdi

Sonuçta kalıp gibi çıkanlarda var... Saçlarına Kakül kestirmişsin. Bu dizi için alınmış bir karar mıydı?

Dizi için alınan bir karardı.

Oldukçada bakımlı görünüyor. Özel bir saç bakım sırrın var mı ?

Özel bir saç bakım sırrım yok. Yani kesimi, fönü ve benim saçımın cinsiyle alakalı bir canlılığı söz konusu. Yıllardan beri aynı kremimi aynı şampuanım kullanıyorum. Belki ondan gelen bir şeydir. Sürekli değişim yaptığın zaman saça zarar verir ya...

Eğlencelik...

Merve, senin sesin nasıl?

Şarkı söylemek adına mı ? Çok güzel şarkı söylerim. Söyleyeyiö mi? Tabii ki kötü yani... Kaçarsın burdan yani...

Sen son zmanalarda kimleri beğenerek dinliyorsun?

Serdar Ortaç, Hande yener, Demet akalın, birde Eylem. Eylem'in kasedi süper olmuş. Her gün dinlemem lazım, dans ediyorum kızın şarkılarında.

Lise yıllarından bir itirafta bulunabilir misin?

Öğle arasında kapının önünde tanımadığım bir adam çiçek yollamıştı. İtiraf mı bu bilemiyorum, tanıyorum.

Kim olduğunu da bulamadın...

Bulamadım tabii. Okula yollamış cesarete bak yani, okulu biliyor ama evi bilmiyor.

Batıl inançların var mı ?

Vardır, terlik ters durunca rahat duramam. O düz duracak. Terlik neden düz durunca iyi hissediyorum kendimi bilmiyorum ama düz durması lazım.

15 Yorumlar:

  • @ 2:55 ÖS, Blogger dadaş dedi…

    BEN KENDİSİNİN GÖNLÜNDE BİRİSİNİN OLMASINA ÜZÜLDÜM.ÇÜNKÜ BEN GALİBA ONA AŞIĞIM.BEN İSTANBUL MARMARA ÜNÜVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNDENİM.VE KENDİSİNİ SEVİYORUM.BİRGÜN GELECEK KARŞISINA ÇIKIP ONU SEVDİĞİMİ SÖYLEYECEM.KENDİME GÜVENİYORUM ÇÜNKÜ ONUN ARADIĞI ÖZELLİKLERE GERÇEKTEN SAHİBİM.NEYSE SON OLARAK MERVE HANIMA AŞKIM SONSUZDUR.BYYYYY

     
  • @ 3:18 ÖS, Blogger YAKIŞIKLI dedi…

    MERHABA BEN İSTANBUL ÜNÜVERSİTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ 2.SINIF ÖĞRENCİLERİNDENİM.ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEYİM MERVE SEVİ SEVGİSİ ŞU ANDA BENDE BİR BAŞKA.ONU BİR BAŞKA SEVİYORUM.İNŞALLAH BİRKAÇ HAFTAYA KALMAZ KARŞISINA ÇIKIP HERŞEYİ SÖTLEYECEM.HEM GELECEK SEZON GALATASARAY FORMASI İLE FUTBOL OYNAYACAM.G.SARAYLA ANLAŞTIM.İŞTE O ZAMAN KARŞISINA GEÇİP HERŞEYİ SÖYLEYECEĞİM.EVET ŞUAN HAYATIMDA BİRİ YOK AMA BUNUN SEBEBİ MERVEYE OLAN SEVGİMDİR.ONU SEVİYORUM.ONUN KARŞISINA BİR FUTBOLCU OLARAK ÇIKACAĞIM.ONUN İÇİN HERŞEYİ YAPARIM.

     
  • @ 3:37 ÖS, Blogger YAKIŞIKLI dedi…

    BEN MERVE HANIMIN HAYATINI OKUDUM.ANNESİNİN VE BABASININ AYRILMASINA RAĞMEN YİNEDE KENDİ AYAKLARI ÜZERİNDE DURMAYI BAŞARMIŞ.BEN ONU SEVİYORUM.KARŞISINA ÇIKIP ONA HERŞEYİ SÖYLEYECEĞİM.ONU SEVİYORUM.

     
  • @ 10:12 ÖS, Blogger EMRE ÖZTÜRK GÜR dedi…

    EVET BEN SİZİ GERÇEKTEN ÇOK BEĞENİYOR VE ÇOK SEVİYORUM AMA BEN ZANNEDERSEM SİZE GÖRE ÇOK KÜÇÜK OLABİLİRİM AMA ARADA SADECE 2 YAŞ VAR I LOVE YOU- MERVE -
    - EMRE ÖZTÜRK -

     
  • @ 9:38 ÖS, Blogger EMRE ÖZTÜRK GÜR dedi…

    BEN SİZİ SEVDİĞİMİ VE SİZDEN HOŞLANDIĞIMI DAHA ÖNCE SÖYLEMİŞTİM AMA TABİKİ SİZİN SEVDİĞİNİZ VARDI ONA BİRŞEY DİYEMEM AMA BİR HAYRANINIZ OLARAK SİZDEN RİCAM LÜTFEN BANA CVP YAZIN BİR KARDEŞİNİZ OLARAK GÖREBİLİRSİNİZ BENİ NE SİZE ZARAR VERMEK NEDE BAŞKA BİR KÖTÜLÜK YAPMAK DEĞİL AMACIM LÜTFEN SİZDEN RİCAM BANA ULAŞIN ÇOK İSTİYORUM BANA BU İYİLİĞİ YAPARSANIZ ÇOOOOK SEVİNİRİM İNTERNET ADRESİM BU emreozturkgur@hotmail.com BEKLİYORUM BYE BYE BYE BYE

     
  • @ 12:17 ÖÖ, Blogger isyankar dedi…

    bak cnm 1-sana yalancı yarim dizi teklifi geldiği zaman senin kabul etmenin tek nedeni vardı oda başrolü oynaman dı
    2-makyaj yapmayı hiç sevmiyormuşsun oda yalann,aynı dizinin ismi gibi,rolüne çok alışmışsın
    3-barış akarsu senden daha güzel oynuyor,kısmen filan deyip adamı hasta etme sen üniversitede olabilirsin ama barışa laf söyletmem.
    4-dizide de gerçek hayatta da hırçın,aşağılık kompleksli,kendini beğenmiş,şımarık bir kızsın
    5-burada insanların sana yaptığı yoruma bakmaya bile tenezzül etmiyorsun sonrada seviyeli konuşuyorlar diyorsun,istersen hemen örnek veriyim.git merve sevi dans showdaki yazıya bak.duurrr sakın bakma yine psikiyatrislik olursun falan zaten 1 yılda bir bakıosun sitene girip,siteyi niye yapmışsan onuda anlamadım.
    neyse ünlü biriysen bunlarada alışıcaksın eleştiri her yerde var.bu hesabıda yeni aldım senin röportajını okuyunca sana karşı bütün düşüncelerim değişti.bu yorumu son kez yapıyorum isyankar adıda senin için bir an önce değiş bence bu halk sana herşeyii verdii sen onlara neler verdinn????

     
  • @ 3:04 ÖÖ, Blogger nur dedi…

    bana bak İSYANKAR haddini bil kendine gel terbiyesiz almiyim pacanı asağıya madem merveyi sewmiyon burda işin ne merveye dil.uzatamzsn sen ukala se kimsinki gelde bana öt cok biliosan msn bendeyarcok_nur@hotmail.com ona göre

     
  • @ 3:39 ÖS, Blogger barışım dedi…

    bak isyankar akkılı ol herkezin kendine göre rölü vardı ve ikiside çok güzel oynuyordu çok kömik ve duygusal bir diziydi barışım ve merve szi çok seviyorum çokk allahtan rahmet diliyorum barışıma çok özledim seni barışım çokk

     
  • @ 11:58 ÖÖ, Blogger ayse dedi…

    Bu ropörtajı okudum ve şok oldum. Burdaki Merve ile Barış vefat ettikten sonra ekranlarda ropörtajlarını izlediğimiz Merve aynı kişi olamaz yada anlattığınız iki Barış aynı Barış olamaz.Seviyomusunuz nefret mi ediyosunuz anlayamadım.Lütfen bir cvp yazıp bizleri aydınlatırmısınız.Hangi düşüncelerinizde samimi olduğunuzu merak ediyorum..

     
  • @ 2:41 ÖS, Blogger ebru dedi…

    Barış akarsu merve sevi`den daha güzel oynuyordu.Bu bir gerçek

     
  • @ 4:05 ÖS, Blogger ebru dedi…

    merve seviyi hiç sevmiyorum

     
  • @ 4:06 ÖS, Blogger ebru dedi…

    merve seviyi hiç sevmiyorum.

     
  • @ 12:49 ÖÖ, Blogger burcu dedi…

    şu İSYANKARA teşekürler.çok doğruları sölemişsin.ben barışıma laf söyletmem.o benim herşeyim ve onu deliler gibi seviyorum.merve sevi daha 20 yaşında bir genç kız.kalkıpta barışıma laf edemez.ona düşmez bu hak.ölmüş adamın arkasındanda konuşmayın.karşınızda beni bulursunuz ona göre akıllı olun.merve seviyi ilk başlarda seviyordum.ama barışın ölümünden sonra çok değişti.pek bi neşelendi.pek bi yüzü gülüo.tamam tabiki unutucak.ama bukadarda hiçbişi olmamış gibi davranamaz.BARIŞIM RUHUN ŞAD OLSUN ...

     
  • @ 6:16 ÖS, Blogger şeyma dedi…

    ya bu kız varya ünde kalmak için daha ne yapacağını bilmiyor senin allahtan korkun yokmu be barış öldükten sonra arkasından konuşuyon 2 kıytırık filimde oynadın bu filimden dolayı ünlendin yoksa şimdide konuk ouyncu olarak sürünüyodun adam ölmeden önce hiç böyle demiyodun hem sen kim oluyonda onun hakkında yorum yapma hakkını buluyon oyunculuğu senden iyi yaptığı kesindi canım okadar ki iyi yapıyosun ondan dizilerde oynuyosun değilmi senin şansın bikereydi canım ben ve benim gibi barış hayranları oldukça sen barışa laf edemeyeceksin

     
  • @ 3:07 ÖS, Blogger Selin dedi…

    Merve Seviyi oyunculuk adina beyeniyorum isini guzel yapiyor ona soyleyecek bir seyim yok ama Barisima soz soyleyemez. Baris oldukten 1 ay sonra pek bi degisdi malesef ... Onu cok beyeniyordum ama artik dusuncelerim degisdi keske gercek hayatada filmdeki gibi olsaydi ozman bizler icin hic birbey degismezdi ... Ama cogu zaman insanlar parayi bulunca degisir neyse Barisim sen rahat uyu ve mekanin cennet olsun bu arada bir sorum olacak bu roportaj insanllah Baris olmeden once yapilmistir cunki heyer Baris oldukten sonra yapildiysa gercekten Merve cok deyismisdir ... Ben Merveyi beyenen birisiyim cunki bana Barisi hatirlatiyor heyer Yalanci Yarimde Baris ile birlikte olmasdi Merve seviyde pek umrumda olmazdi gercegi ...

     

Yorum Gönder

<< Merve Sevi Anasayfa

 
Video izle Nokta Oyun Pagerank Checher Vidyo Seyret Doktorlar Dizisi Merve Sevi Yasemin Ergene BebegŸim Dizisi Macolar Dizisi Kanser Bilgileri Kurtlar Vadisi Terör Foto Duzenle! Kurtlar Vadisi Terör